Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kardiochirurg Jan Pirk:

Teď jsme tady registrovali tzv. PS viry (plicní syncytiální viry, pozn. red.), dost to tady řádilo. Měl jsem to i já sám, tři neděle jsem kašlal, dostal jsem zánět dutin, bral jsme antibiotika a bylo toho tady desetkrát více než covidu. Dětské JIP řeknou, že jsou plné dětí, které mají pneumoviry. O tom se ale nemluví. Tady se absolutizovala jedna nemoc a za nemocného se bere každý, kdo má pozitivní test. Diagnóza nemoci se standardně stanovuje na základě klinických obtíží, klinického obrazu plus pomocných laboratorních vyšetření. Tady se na základě jednoho pomocného laboratorního vyšetření stanovuje diagnóza nemoci. To je proti veškerým zásadám medicíny, stalo se z toho politikum. Kdyby se takto testovali lidi na pneumoviry, tak by se ukázalo, že jich tady bylo mnohem více než covidu. Hlavně to postihuje i děti v předškolním věku.

Celý článek:

https://1url.cz/8KZ3d

7 0
možnosti
Foto

Diky za super clanek. Pobavil a upozornil, ze blbneme.

5 0
možnosti
Foto

I24v58o 23C39i33l21i67c77h

20. 11. 2021 16:18

Již od několika lékařů jsem slyšel, že ty testy na covid údajně někdy detekují jako covid i chřipku. Jsem laik, ale přiznám se, že se mi to příliš nezdá, protože koronavirus je, alespoň podle toho mála, co o tom vím, o dost jiný druh viru. Pokud by podle mého, opakuji zcela laického, názoru mohly ty testy mimo Covid-19 detekovat i něco jiného, tak dle mne spíše některý z předchozích čtyř koronavirů (s obdobným korunkovým spike proteinem) způsobujících dnes již většinou jen obyčejnou rýmu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 31
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2155x
Pozorovatel světa kolem sebe, stále žasnoucí, stále s něčím nespokojený, stále hledající "to pravé ořechové". Taky mamina, turistka, sběratelka citátů a mnoho dalšího.

Seznam rubrik