O pokoronavirové dietě bez trápení

Taky jste při koronavirovém období trošku přibrali, získali nějaký ten faldík a teď nevíte co s tím? Po dobrém obědě je třeba se vážně zamyslet co dál! Dietu, širší černé šaty či pytel nebo nechodit mezi lidi?

Pokud vyhrála dieta, pak určitě hledáte stejně jako já takovou, u níž se nebudete trápit hlady nebo si odříkat, nebudete se muset honit zpocení po kraji nebo po tělocvičnách, ale budete si hubnout, jakoby se nechumelilo!

Ušetřím vám čas a předkládám výsledky několika hodin na googlu. Potřebujete ketodietu! Nebojte, nebudu dělat reklamu žádné firmě, jen se podělím o své zkušenosti. S touto dietou můžete jíst každý den vše jako dřív a přesto z vás za měsíc bude tyčka!

Co vše se smí při této dietě jíst? No, úplně vše, co neobsahuje sacharidy. Super! Jenže sacharidy jsou v každém jídle, to je ten fígl! Příroda nám předkládá ke konzumaci  jenom to, co přináší energii ve formě cukru. Proč jinak bychom vůbec něco jedli, že? Přírodě totiž ještě nedošlo, že jíme ze stresu, kvůli trápení nebo jenom proto, že nám to chutná!

V každém kousku chleba, v ovoci, v jogurtu, všude ty cukrové potvory jsou! Ale moderní věda nezná překážky. Lidé prostě přírodu očůrali. Vyrobili potraviny, které vypadají jako těstoviny, ale nejsou to těstoviny, jsou z proteinů, něco, co vypadá jako sladký dortíček, ale není to moučník, je to proteinová bomba. Potraviny, které se tváří jako omeleta, palačinky, chleba nebo chipsy, ale nepadne do nich asi kousek sacharidu v mouce, bramborách nebo něčem podobně odpudivém! Dobroty bez sacharidů!

Takže, až vás chytí žravá, s ketodietou můžete jíst proteinové cokoli – samozřejmě maso, polévky, kaše, palačinky, tyčinky, pomazánky, dresinky, moučníky… Oblbnete žaludek, který nebude mít hlad, oblbnete oči, protože uvěří, že jíte to, nač máte chuť. Akorát nevím, zda oblbnete chuťové pohárky… S těmi to bude horší!

Ketodieta vládne světu. Proteinové potraviny stojí  ale 10 x víc než ty obyčejné. Proč utrácet, udělám si svoji ketodietu sama! Prostě vyhodím vše se sacharidy a budu jíst jen bílkoviny. Vtip je v tom, že při ketodietě smíte sníst jen 30 g sacharidů denně! Víc nic. Když to dodržíte, tělo začne spalovat tuky, protože žádné sacharidy prostě nemá. Jednoduché.

Start prvního rána byl dobrý - co obsahuje hodně bílkovin? Mléčné produkty. Vyhrál jogurt. Ne, že bych ho nikdy předtím nesnídala, ale vždy s mysli nebo lupínky. Ty jsem vynechala. Bylo to pravda, trochu chudé, ale snad do oběda vydržím. Když jsem kelímek vymývala (vlastně nebylo nutno ho ani vymývat, vylízala jsem ho dokonale), stálo na něm: obsah sacharidů 15 g ve 100 g. Jejda, to jsem právě vyčerpala polovinu svého sacharidového příjmu na den!

Kelímek padal do koše na plasty, v tom jsem zahlédla údaj o obsahu: 150 g. „Jsem v háji!“ jedním jogurtem, hladová a šilhající, jsem právě dosáhla 75 % sacharidového příjmu na den! Už nesmím skoro nic sníst! Do večera se můžu namáhat sebevíc a stejně to nedám. Cukr je i v zelenině!

Chvíli jsem ještě, obcházejíc kolem ledničky, zvažovala svou strategii, než jsem se rozhodla: Končím! Tak takhle dopadl můj první ketodietní den! Na ty další se ani neptejte!

Jak chutnají ketodietí proteinová pseudojídla vám nepovím. Vím, jen jedno – nebojte, zase všichni zhubneme! Díky nízkým příjmům a zdražování potravin nám pokoronavirová doba zase vrátí naši postavičku, prostě proto, že nebudeme mít za chvíli, jak říkala moje babička: „co do huby!“

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Irena Materna | středa 17.6.2020 8:15 | karma článku: 11,99 | přečteno: 250x
  • Další články autora

Irena Materna

Blbá dovolená

24.8.2022 v 6:32 | Karma: 14,38

Irena Materna

Na prdel by měl dostat!

26.2.2022 v 13:53 | Karma: 8,16